diumenge, d’octubre 29, 2006

Saló Guai


bueno bueno!! vaaaaaaia matiiii!!!

siiiiiiii com tots sabeu (o sabreu) he anat al saló del manga! i m'ha encantat!! ajjajajaja vaaaaaaaaaaia frikisme es respirava perllà, tu!! pero kina graaaacia de gent i kina gracia tot!! jajaja llastima k no vaig poder anar el divendres a compartir el moment emotiu del jaime i el llopis amb l'home mes lleig del mon mundial (Monkey Punch, el de Lupin) pero avui he pogut anar amb els (plural) Sitges! :D (sisi, mikel i ...com era? ah si! "broda" xD)

bueeeeeeeno pos genial xD hem vist una noia k nava d slytherin i ma fet tanta gracia k me hagut de fer una foto amb ella :) mira k no surt gaire be pero vaja ja fa el fet (es de Slytherin, no ho oblidis!)


i per akabar me comprat 2 parches de Harry Potter, 1 comic i 2 ninos del conan (2!!!) xD aki teniu la foto obviament ara soc la persona mes feliç de la faç de la terra!

lany k ve hi tornare...i disfressada!!!!!!!!!!!

5 comentaris:

BeaKManiak ha dit...

M'alegro que t'hagi agradat! Així ja tenim un altre adepte a les hordes de frikis mutantes XD MUHAHAHAHA

Nylonathathep ha dit...

divendres va ser mes guay xD Hi habia menys gent i venien figuretes trencades xD

Anònim ha dit...

jajaja siiii! ya has entrado al lado oscuro del frikismo!!! muajaja! quieres que te deje musica midi de algo? XDD

eva potter ha dit...

jajajajajjajaja!!! tranki, x ara tinc molta musica midi...pero m'has densenyar a cantarne!!!!! xDDD

Anònim ha dit...

La senyora disfressada fa por..