dimarts, d’octubre 03, 2006

2n dia

avui si. avui ja ha sigut el 2n dia. Plors, Suors i Adormits. Com podem definir Quimica Fisica? amb un profe ket diu "quiero ser tu amigooo" pero que acaba dient "si no eres original con tu trabajo, ya me encargare yo de que esta asignatura sea la ultima que aprobeis de la carrera"

Yo ke voleu ke us digui. aixi a la força no magrada fer amics xD

diferencial ja ha entrat en el seu to menachin...sort que adoro aquest profe :) la pega es que li toca explicarme una pallissa dassignatures que no em deixen respectarlo tan com voldria...
i quimica analitica seguim...analitzan l'assignatura. pk de fet, no hem fet res. Nomes patir pq quan ens preguntres a nosaltres ens sabessim la resposta...avui m'ha tocat! i jo que em pensava que em quedaria sense veu, mira, encara he dit hola :D

per acabar, tot i que no hem tingut pati junts m'ha encantat que em passessiu a veure, sisi, vosaltres: l'elena, la perxa (carme), roger, artur i xavi. m'he posat contenta i la classe d quimica analitica ha nat de PM!! deu ser x aixo que quan ha dit "eva ...?" dic io "holaaa!!" jojojo kina vida

Despres, el laboratori...no se que coi fare io ke soc tan patosa :O

i fins aqui crec q acaba el meu diari de primers dies de 2n...els demes seran tan depriments que preferire no repetirlos a casa ;)

he canviat la canço que ja tocava...la de la lletra vull dir! xD mil dies de thank you for loving ne ia cansen. ara li toca a bizarre love triangle. us sonara d'algun anunci no se de quin, pero de tota la vida...es de new order. tava pnsan si posar aquesta o love less i mira al final m'he quedat amb aquesta. La pnjare xq lescolteu. O millor la de love less...jojojo mencanta, no se pk no le posat!!!!!