dimarts, de setembre 12, 2006

Rumor desmentit B)



cagondena, un rumor desvetllat. Els que estavem embobats pensant en les 750 pàgines ja escrites ens hem de fer a la idea que nanai, encara no s'ha acabat el llibre. Tots sabeu de què parlo no? del 7e llibre de Harry Potter obviament!!

En Rupert Grint ha estrenat una peli ultimament, Driving Lessons, i el dia de l'estrena va anar la Rowling a apoiarlo (trobo que es una dona fantàstica). El Daily Mirror va parlar amb ella, així com The Ticket, on va dir que ja anava molt encaminada cap a acabar el setè llibre i segurament últim de la saga, però no deixa anar res sobre el que li espera a en Harry: morirà o no? :O

"I'm up to about 750 pages now, but I'm not telling anyone what happens to Harry," she says. "I've just come along to support Rupert who's absolutely terrific in Driving Lessons."
(tinc gairebé 750 pàgines ja, però no diré res sobre el que li passarà a en Harry, només vinc a apoiar en Rupert etc)

Però malauradament sabem que el Daily Mirror no és de molt de fiar al peu de la lletra, i trobo que si no ha dit mai res, no dirà ara quantes pàgines porta escrites. Però sempre cap l'esperança!

La pega és que ho ha desmentit a Rubbish Bin (la Paperera del seu portal online) aixi que ho sento moltissim però ni porta 750 pàgines ni està a punt d'acabar el llibre.

Oh pleeeeeeeeeeeeeeeeeease. I haven't written 750 pages of book seven, and if I had, I'd be very worried, as I'm not close to finishing it yet.

I was at the tea party for Driving Lessons, though, so this isn't pure fiction. The journalist reports that I said that Rupert is 'absolutely terrific' in the film. He is, so that bit shouldn't be in the rubbish bin at all.

De fet no sé si alegrarme, vull que el 7e em sorprengui realment...:) aixi que a esperar :P

aprofito el post per desitjar-li tota la sort del mon a en Rupert Grint, per mi el millor actor que hi ha a la saga de Harry Potter. I com a personatge no deixa res que desitjar, és el que més m'ha fet riure. Si he d'escollir el personatge amb qui més m'he encarinyat a part d'en Harry...jo crec que és ell, el Ron.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Finalment un potter blog! jeje, després del den Llopis va be llegir alguna cosa sobre Harry! res mes soc en Nando, amic den Marcus! Fan d'en Harry des del principi, el personatge que mes m'atreu es la Hermione. En parlem!

Anònim ha dit...

Per cert, després del 5é llibre la cosa ha anat baixant de pàgines però pujant en emoció, ara els personatges ja es fan grans. Vols dir que no hi haurà una continuació sino del Harry, d'algun dels personatges...Personalment crec que la Rowling no deixarà el filón que ha obert amb harry potter (diccionaris del Mag, manuals de Quidditch a banda..--els tinc tots--XD). Queda oberta la discussió! a veure que men dius!XDD

Anònim ha dit...

how is it?? i came to LeakyMug and SAW YOUR BLOG linked!! nice ;) you'll have a lot of visits from there then isn't it?? and now im talkin to u (messenger obviously) so take care eff this blog may became a very freaky blog! somehow i love it :)

i know i dont have comas today xD but u have so shut up and click yours okey?? hahahahahahaha (stupid joke really)

i would like u to write some (not all) posts in english...even some in spanish!! but that seems to be catalan and i don't understand anything at all :( BUT I KNOW YOURE TALKING ABOUT HARRY POTTER SO IT DOESN'T MATTER!!!!!!!!SEE YA!!

i said.

ps. hermione rocks (that is for Nando)
ps2. eff i know ron rocks.
ps3. and sirius.
ps4. obviously harry rocks!!!
ps5. well let's say they ALL ROCK
ps6. but not Malfoy
ps7. nor Umbridge
ps..............wow 8 postscripts ;)

eva potter ha dit...

wooooooooo el famos Nando ke sempre firma als puestos dl llopis (s'enten space i blog) mescriuuuuuuuuu jajajja!!

jo penso k poc fara aksta dona amb HP despres d les series...diu k fara una enciclopedia!! seria genial xD x scriure tot allo k se li ha anat acudint sobre els personatges pero k al final no han tingut cabuda als llibres. ho espero amb ànsia! lelele el meu personatge preferit desde sempre es el sirius, xo sk el ron mencanta obviamen!!! i l'snape em mola mol..wno ara stic enfadada am ell xo em molava mol xD benvingut siguis al blog!

ara x l'Em!! em i have just posted in english for you so be proud. 8 ps...why? WHY 8? WHYYYYY!!!!!!!!! i hate you. HATE HATE HATEE!! ;) (for everybody else: this is because we have a joke that we would like to continue HP series and write just one more, so there would be 8 books. but is impossible so we hate number 8 by now)
well em see you "round there"! XDDDDD

Anònim ha dit...

Nando al habla, doncs si, aqui estic, firmant. Harry potter es una de les meves passions de la qual no puc parlar als posts d'en Marcus ja que seria banejat i crucificat al moment. Així que seguim parlant per aqui, d'altra banda, Em, qui es?, anti Hermione potser...Em sucka!!(com diria el Mestre Llopis). jeje, encantat de coneixer-vos als dos.

Nando

Anònim ha dit...

wowow HERMIONE ROCKS TOO, nando :D

i'm from new york, and glad seeing you there writting about Harry Potter!

and haaaaappy you (eva) have posted in english!! BIGHUG

display neim ha dit...

hm el tio aket fa pelis tambe? :S