diumenge, d’agost 27, 2006

s'acaben les vacances!



una època acaba...m'ho he passat molt bé escrivint sobre Harry Potter. Però m'he trobat al límit. I he caigut! Ja no m'omple, ja no tinc idees, ja no puc posar-me i escriure qualsevol cosa. Una cosa és fer-ho per pura diversió i una altra molt diferent és sentir-te pressionat...així que ho sento però ho deixo! No és per sempre, però va per llarg...aquí sí que penjaré teories, tranquils! :D jajaja com k ningu k entra aqui me les demana, el dia k no en tingui ganes no passarà res oi?? :P però Mugglenet seguirà sent la millor pàgina de Harry Potter per definició. Sense mi i tot !! jajajaja

sabeu quèèè?? tinc the WIZARD LICENSE del Harry Potter!! :D és supergraciós!! me l'ha portat a Tukiiii i és el millor regal del món!! jejejeje ara intento sortir de la biblio amb el carnet del harry, intento pagar als puestos...weno akii no he arribat encara, però tot arriba! (lo de la biblio és cert, vaig quedar fatal...xDDDDDDD)

no tinc massa cosa a comentar...que aquest divendres començo examens! i k per fi s'acaben les vacances k no he tingut XD biennnnn! així la gent torna dels puestos k ultimament men faig un fart de parlar amb els k stan poraaaaai!! la laura a panamà, el jordi a bangkok i el roger a japó...sieskeee!!

apa que les vacances s'akabin bé per tothom! molts petons

Bon Jovi:

Remember every new beginning, is some beginning's end

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Se acaban las vacaciones...q vacaciones ?!?!?! yo no he tenido d eso...no se lo q es !! xD

Este verano ha sido raro...pero weno...asi seran mis veranos por muchos años asi q mas vale q m acostumbre... ¬¬'

Ueno...segun m han contado las verdaderas vacaciones de un unversitario son en septiembre/octubre...asi q mis vacaciones estan al caer !! YuPiiii !! Ademas...si añadimos q por esas fechas son las fiestas d nuestra qeridisima Señora del Pilar...(mas comunmente conocida como "La Pilarica"), pues resulta q m qedan unas vacaciones...geniales!! por no decir...cojonudas...xD

Ala...q ya me canso d monologuear, q no se como me lo monto q siempre te escribo unas parrafadas...q dudo muxo q leas...juas

Mls B7sss CapuLLa !!

Anònim ha dit...

OoOpsssss...G es gansanrousa...q me he colau...aunq eso d "g" suena bien...me da mas misterio no??

eva potter ha dit...

si es verdad k no tenemos vacaciones xo tranki cuando akbems examenes...a k no sabes a donde iremos??? SIIII A LA RAPITA XDDDD

no veas k misterio t da la g...jejeje

d verdad k cuando scribo algo solo spero a k pases tu xa decir algo...eres la unica k siempre me escribeee!! tekierooo!! (aunk no x eso xD)

Nylonathathep ha dit...

Onada.

display neim ha dit...

uelcom to de currelators wold u_U..desde els 16 que no tinc un estiu de tocarme les pilotes..xD

Anònim ha dit...

Siempre fiel a tu blog, ya sabes...pero mas fiel aun a la RápiTa !! Qeda muy cursi si pongo Rapita 4ever ?? M da iwal...RAPITA 4EVER !! xD

iron-fix ha dit...

Ei que vol dir això? ja se t'ha acabat la dèria harry potter :o en realitat a mi ja em va bé que així em passaré més per aqui pq quan començo a veure lletra i lletra en inglès em tira enrere XD en fi salut i bons aliments!