dilluns, d’agost 14, 2006

Hello Kitty Punk!


yeah...flipant...la hello kitty de tota la vida...la gateta més cuca de tots els temps...ara és Punk!! i és topededivinadelamuerrrrrteee tiaaa! xDDDDDDD Encara recordo alguna coseta que tenia de la Kitty quan era petita... (i quina nena no n'ha tingut? recordo sobretot un llapis que li tenia mol de carinyo i vaig perdre en una excursió...quin disgust.) i dóno gràcies d'haver nascut als anys 80 quan era impensable fer una guitarra Hello Kitty! No fós cas que desde petita m'hagués sorgit la vena punk..k no cal realment, no caaaal xD Jo millor amb els llapis eh? :P més tranquileta.



I ara...muntanyes de Nenes Súper Punk i Súper Radicals (és a dir: nenes estúpides) es compraran la guitarreta de la Hello Kitty, millor en negre! per ser més radicals, més punks, més guais. I tocaran cançons de Blink. I seran felices. Com van ara, totes iguals. Amb la faldilleta texana i a sota les malles negres, a la mà esquerre una pulsera de punxes, i a l'altra mà...la SuperPop. Avui m'he trobat 6 nenes iguals. Idèntiques. Tal com les he descrit. Les samarretes ja eren més variades: dues d'evanescence, i les altres més lletges si cap. I dues d'elles portaven la reixeta al braç xD La SuperPop la devien portar al bolso. I que mones ereeeeeeen!!!

tot i que...ben mirat: no és moníssima la Kitty? A mi sempre m'ha agradat ;) encara guardo els estoigs, que no ho he dit! Oopts, se m'ha escapat! ^^ No valen gaire...potser, x aprendre a tocar la guitarra... és que en realitat són més roses que a la foto, és fucsiaaa!! i ja sabeu que aquest color pot amb mi...qualsevol cosa fucsia em fascina...

Però bé. aquí es queda. com una gracieta.

Pels baixistes, sapigueu k també s'ha fet la versió en baix...més lletja si cap. Podeu anar a comprovar-ho a la pàgina web de Fender Stratocaster Hello Kitty! (ups ara no tinc el link, però com que segur k ningú hi anirà, els poquets poquets que ho vulguin comprovar per si mateixos que ho busquin al google...és molt pràctic)

i a mi més que les guitarres em té enamorada el dibuixet de la Kitty Punk:



és ben mona!! em mola molt. i odio la funda de la guitarra. és horrible. espantosa. criminal!!

fins una altra

pd. si algu s'ha molestat x la descripcio d les punkis modernes u sento...xo no crec k ningu s'hagi molestat: no tinc gaires visites al blog xDDDD xo wno primita si lo lees, lo tuyo s distinto, a ti t kda bien la falda+mallas! digooo la superpop! beseisesss jejej

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Bonaaaa nit !!

Caracoles !! q digo...rayos y relampagos!! o...por las barbas d Merlin !!xDDDDD Me he qedado totalmente sorprendida. Q Kitty mas moderna no ?? Impresionante...realmente impresionante...(y repugnante a la vez, todo hay q decirlo jejeje). Bueno, modas y modas, ya ves...si a las niñas les gusta la Kitty punk esta pues..q le vamos a hacer...Huir d ellas???
No se, yo seguire con mi estilo ... q vale, q si..tmb me pongo mallas d esas con falda alguna vez...y converse...pero no llevo la Super Pop en la mano q conste !! Ademas...a mi esa ropa m qeda bien pq tngo estilo !!! (q modesta soy...xDDD)

Vnga un besooooo !!!

PD: yo en la vida, osea, JAMAS, he tenido nada d la Kitty esa...lo juro y lo perjuro !! Bueno, y si recuerdas q haya tenido algo d ella m lo dices...q entonces retirare lo dicho...joooooo ^___^

Anònim ha dit...

T has fijado ?? ya no soy "anónima"...ahora tengo nombre !! yupiii ...esq no hay como preguntar a mi prima para ver como se hacen las cosas estas...jujujuju

Anònim ha dit...

QUe les cremin! alamierda putu horterismo yvaymesekemaelamplienlaplayaputaiajoderkinamerdamekagonmiprimalapelos..total ques mol fea..u_U