dimecres, d’agost 02, 2006

Ouch!

hm...és realment curiós, però ja que tanta gent tant diferent entre ells m'ho diuen, en algo es deuen basar. I aquí estic per fer-vos veure k us equivoqueu...jo no soc friki #u_u# i m'han fet fer un test...el frikitest! i...he tret un 36.6708385 % i se'm defineix com a Gran Friki...


Tendencias Frikis ............... ≥ 10%
Friki ........................... ≥ 15%
Friki total ..................... ≥ 25%
Gran Friki ...................... ≥ 35% ---------> JO
Súper Friki ..................... ≥ 45%
Extremadamente Friki ............ ≥ 55%
El dios Friki ................... ≥ 65%
Acude al psiquiatra ............. ≥ 80%


així que potser ho reconeixeré...que sóc friki...però aviam! tothom és friki d'alguna cosa! tothom es motiva molt per algunes coses no?? és normal! Sino quin sentit tindria la vidaaaaaaaaa??? SOSOSSS ke sou uns sosos U__U jajaja weno us animo a que feu el test i veureu que vosaltres també teniu la vostra vena friki...TOTS i cadascú de vosaltres...segur! (si jo ho soc...i soc supernormal :P)

  • FeS eL FRIKITEST!!


  • vinga un petó a tots! a disfrutar el tesT! i neu al vàter abans... jajaja

    3 comentaris:

    BeaKManiak ha dit...

    Anem bé... el primer símptoma de millora és reconèixer que tens un problema xD

    eva potter ha dit...

    ke bé ^^ me'n sortiré! =D

    xDDDDDDDDDDDDD

    feeeeeu el test i neu deixan comments...ja vorem ki s mes friki...

    Anònim ha dit...

    deunidooo, mira que pregunten coses rares eh..servidor ha tret nomes un 18.7734668 % ....soc una persona seria u_U