dissabte, de novembre 04, 2006

Shine On


Jet ha tornat a treure disc!!!! es diu SHINE ON, i després de baixarme'l he decidit k me'l compraré! l'anterior, Get Born, del 2003, ja me'l vaig haver de comprar xD sisi va suposar un esforç i nomes havent escoltat una cançó ho havia de tenir!

bueno aixo es x expressar la meva alegria x estarlo escoltant ara i k la compartiu amb mi. La veritat k Jet es fantastic, i aket cd recorda mil cops mes k l'anterior als Beatles ^^ aki us deixo el single del SHINE ON, k es diu "put your money where your mouth is"

hala, a disfrutar!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

mola! sisi

iron-fix ha dit...

evaaaaaaaa encara em deus una copia del cd de jet que jo no m'oblidooooooooooooo ja està bé fa 3 anys que me la deus! XD bueno va t'ho perdono si em fas una copia tmb del nou

iron-fix ha dit...

x cert ser ravenclaw que vol dir :/

eva potter ha dit...

hmmm e verdá! xD

ket kap d smana ns vorem? avisam i tels porto xD k karregar x res...ian parlarem !