dilluns, d’abril 28, 2008

Marias Party



Siiiiii ja sé q dec més de dues flog-posada-al-dia, de Jim Morrison i de Fidelius Charm, però tot vindrà!

De moment aquest és el 2n cop que poso una foto de persones de la meva vida real…i torna a ser un gran amic de la uni!!!  el Jacint, o Jàcin, o Justin, o com vulguis dir-li, cadascú el crida com vol. Per mi és el Jàcin xD El meu company de penes de laboratori, o millor dit, el meu company de riscos! xD Que mola un montón, que per ell tot és “finíssim” i ho fem tot “així ràpid” i ens queda “de puta mare”. Tot un personatge. Increible!

La foto és de la Marias’ Party. Una festa com poques, la veritat. Haviem d’anar disfressats, i quina va ser la nostra sorpresa que gairebé tothom anava disfressat!! Qui més qui menys, és clar. Va ser una idea original de veritat xD Hi havia un angelet, que era la Maria Llinàs, i una princeseta, que era la Maria Gomis, un soldat, un agent 007, un fantasma de la òpera, 2 hippies (i em van encantar els dos jajajajaj ^___^), una diva (merimer, amb un pompón al cap xD), 3 recent llevats (amb barnús, calçotets…i molt de paquet OMG!!! Era fals, obviament, però va donar per discutir una bona estona), una parella gitana (el Marc i la Marta, ueee! Genial, el Marc portava un cinturó per collaret, però en fi…xD), una parella japonesa (el Benji i la Irene, com va molar xD), un Elvis (gran Jordi, sempre ho recordaré), una Jessica Rabbit (la Gemma, encara que era totalment inconscient que anava de tal personatge), una pirata malapata (Bertotttt!!), una Colombo (l’Eli que tampoc és conscient de com es vesteix xD), un Einstein (res més lluny de la realitat, eh Salva? xD), una colegiala putona (la Tuki i la seva corbata de Mickey…em va traumar, francament XD), un Zorro, una cuinera estupenda (l’Evaaa), un anunci de cervesa (Carme, segueixo pensant que et faltaven uns pompons jajaj), una guenya (altrament dit, l’Anna amb ulleres xungues), una índia (jo •__•#) i mil coses més que ni recordo xD i molta més gent que no es va disfressar, però van contribuir a la festa igual!!!

Això sí, per mi, i per tots, està clar, la disfressa més original va ser la del Jacint. O com a mínim la més divertida. Jo vaig riure una barbaritat quan vaig pujar al cotxe i el vaig veure amb les pintes, i quan es va posar la perruca i les ulleres de poc no ploro de riure jajajajja!! Va ser molt bo. Evidentment es va emportar el premi de la nit ^^

Però no tot va ser les disfresses, no senyor. A part de barrejar un munt de gent i bon ambient, i regals que passaré totalment de comentar, les Maries van muntar un sopar increíblement bo *___* i una mena de gimcana megafriki. Però megafriki és poc. Els de fora del químic van flipar en colors xD Es tractava d’anar seguint pistes tal com “¿dónde aumenta la entropía?”, “¿dónde se da la compresión adiabática?” i tots en massa corrent d’aquí cap allà xD Els Jocs de trivial van donar per riure una barbaritat també. Sobretot les representacions d’animals i de pelis. xDDDDDDDDDDD encara veig la merimer fent de cuc jajajjajajajajajajajajjajaajaja i el Raul i el Jacint interpretant lo que el viento se llevó: el Raul bufa i el Jacint surt volant jajajaj uff!!

En fi, Maries, que moltes felicitats, que ens ho vem passar molt molt molt bé i espero que l’any que ve poguem repetir una cosa semblant o millor.

1 comentari:

Anònim ha dit...

jajajajaja finíssim¡¡¡ senzillament finíssim¡¡¡¡ m'ha encantat la foto i com has explicat la festa, si et dic que he estat rient com 5 minuts es poc¡¡
mare meva quines pintes portavem alguns aquella nit¡ el quintana amb la seva peluca d'elvis i les ulleres de poli(senzill però acollonant), el marc de gitano(li quedava de nassos) així com tants altres... va ser la ostia¡¡

bueno tia no escric res més de la festa perquè tu ja ho has escrit tot super bé. espero que l'any que ve es repeteixi.

per acabar, només dir-te que ets genial i que hauria sigut un error no haver-te conegut.