dimarts, d’agost 28, 2007

Alohaaa!

Bon dia a tothom!!

només volia fer un petit resum de lo contenta que estic d'haver tornat a veure els 4 de sempre xDD siii a la Carme (perxa), l'Elena, l'Artur i el Roger!! :P ahir m'ho vaig passar molt bé i tot i que els acudits eren francament dolents (el de pol macarni sobretot) vaig riure molt xDDDD

aixi que us deixo fotitos i coses...llàstima que no en fessim una junts!

aquí tenim la Carme explicant coses a una Elena super interessada en el tema jajajajaj xDD


i aqui estem l'Artur, el Roger i jo ...i m'estan matan a pessigolles JAJAJAJAJ animals que sou uns animals i clar hem sortit FATAL a la foto peeeero que hi farem xdddddd


i ja que estem de fotos aquí estic jo jijij


i aqui la judith i la mariaaaaaaaaa! que feia mil que no ens veiem les 3 :P

3 comentaris:

Anònim ha dit...

so cuuuute eeeff!!!

what am i doing? i didn't say anything since i finished the book but well today is the day...or maybe tomorrow. xD

well i am to say you're very pretty there!! :P i love that star dress!!

when will you APPEAR into msn?!?!!

lotsa luv!!!!


mel.

Anònim ha dit...

walaaaaaa!! se man adelantat tia xDDD
ajajjajajaja que fort mira't evetaaa!!!

SENYORS L'EVA ES UN CAS!!!!!! VA CONJUNTADA EL VESTIT AMB LA PULSERAA!! JAJAJAJAJAJJAJJAJAJAJ me partooooo jjjajajjajja quina visio per la roba fillaaaa!!!!

ai que ric molt eveta xDD un peto ben gros del VEI

Anònim ha dit...

Bones Eva!!
Estava voltant per flogs i he arribat aquí i surto jo!! Hehe a veure quan repetim la sortida q com q no coincidim als descansos si no no ns veiem. Un ptó molt gran!!
P.D. Això de combinar la pulsera amb el vestit és fantàstic!!