dilluns, de juliol 17, 2006

inside my shell i wait and bleed

Ulaaa k taaaal aki sta la nova entrada i aks cop posare algo mes k un video...posare un video i escriure una mikaaa!! jajajaja ueeee wno despres de lo dls 100 euros la vida no ha tornat a ser igual. Els 100 euros han produit un canvi notable en tots nosaltres. I si no, mireu el blog del Llopis i dl Sitges. (jo mateixa em prenc l'audiencia, no sta malamen...!!) xo esk els seus blogs tenen algo k el meu no té...algu k sap kom COLLONS funciona aixo i els p**** codis HTML o altrament dits de merda. Pero me'n vaig sortint, k voleu...x aixo akest blog està en constant construcció, mai serà del tot definitiu ;) mica en mica s'omple la pica, diuenn!! ole! i us deixo amb un video duna kanso...vaia kina kanso..
Slipknot - Wait And Bleed

xq es la kançó k més m'agrada d Slipknot, i feia catxo d temps k no lescoltava, fins aks kap d setmana.
I com sempre tornant d'un cap de setmana a la ràpita...estat d'anim anomenat "post-ràpita"...verdad Luci? :P mUAAAkk!!

inside my shell i wait and bleed

5 comentaris:

BeaKManiak ha dit...

Ja et vaig dir que si tenies algún problema o algo que m'ho diguéssis, que no passava res! I no et preocupis Eva, que jo tampoc vaig néixer ensenyat ;)

Nylonathathep ha dit...

El sombrillisme es una nova manera d'entendre el món i enfocar la teva vida.

eva potter ha dit...

gràcies sitges ^____^
lelele! :P

Anònim ha dit...

Buenassss !! soy Luci...aunq mejor llamame Lucia, o Lusia...(sindrome post-rapita) xDDDD

Stoy d acuerdo...es una gran cancion, tmb me encanta !

Alaaaa un besoooo !! Nos vemos en la Rapita

____LuCía____

Nylonathathep ha dit...

Per molts anys Hêhbhäh! Ja se k som molt rancis per aquestes coses, pero s el k hi ha xD
Les pizzes taven guais i les patates tb, k dp de mitja tarda a la cuina ningú va fer cap comentari i tb sap greu xP
Vera sit va millo avui le cumple x_X