dimecres, de juliol 11, 2007

LaLaLa

aix avui m'ho he passat molt bé. a tots els que heu vingut a veurem...gràcies, que he rigut molt i m'he oblidat del tema una bona estona. I que tragueu que no vegis, me quedat amb ansia de pelotazos ostiiiiiii xDDD

hala una abraçadaaaaaa i veniume a veure vagos! pero aket cop pilleu un bus...xDDD

MUAAAAAK a tooootsss oooh i mira he de posar la frikada de l'any (la dels euskaleros) xD no se si es pot fer public o no pero ale foteuvos, power rangers xDDD



...frikis xDDD

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Somos friks lo sabemos XD...mmmmmmmmmmmmmm...pelotazooooos XD

BeaKManiak ha dit...

Som els reis XDD

Nylonathathep ha dit...

Eva, a tu només et puc desitjar que tinguis el que et mereixes, és a dir: la millor fortuna del món!

No et podré venir a visitar, perquè estaré una mica lluny, però és el que hi ha i no hi puc fer més...

Espero que quan llegeixis això ja estiguis recuperada i tornis a ser la font d’alegria de sempre.

I like the potato omelette!

iron-fix ha dit...

mola la foto! a vere si aquests em passen els dissenys que tinc ganes de veure'ls. Per cert ya deus ser per casa no? semblaves una mica moixa per telèfon eeeeeh però no passa res que m'han dit que ha anat l'assumpte millor del que t'havien dit i tot ;)

Unknown ha dit...

no!no fui yo! todo fue culpa del frikismo, una vez te coje ya no te deja ir! XD