dimecres, de maig 30, 2007

xls del kimik

Be senyors i senyores. aquest post el dedico als que m'han fet d'avui un dia xulissim, d'aquells que recordaré de velleta i em cauran les llagrimetes XD i es que els meus companys de la uni son genials. en serio, sou massa guais, en serio :) M'he endut una gran sorpresa i encara estic xocada, no m'ho acabo de creure tot plegat

i es que us explico als que no hagueu estat avui, que els meus amics del IQS han decidit fer-me una surpraissss!! i me l'han feta bona XD

La Sílvia i la Carme que son les lentes oficials de la classe, sempre surten les últimes del laboratori, i és clar, jo com a bona amiga alla fotent-me de fàstic esperant-les...que noooo!! que per a això tinc uns col·laboradors fantàstics!!! (bueno, no només són per entretenir-me, enteneu-me...) total que quan les senyores han acabat i després de passejar-nos per tots els lavabos del químic (casi tots, els del 4t pis...demà) hem sortit per fi d'allà i com que és final de curs, hem decidit d'anar a sopar a algun lloc. I la Sílvia s'ha emparrat a anar al Pans&Company (vés i porta-li la contrària saps??) i a pujar al pis de dalt. Pero noooooooo ningu es podia quedar fen cua nooooooo haviem d'anar les tres com sempre en pack a buscar la puta taula a dalt i després tornar a baixar... i amb lo cansada que estic jo!! totaaal que puju a dalt tota lenta i parant-me a cada esglaó i...

SURPRAISSSSSSSSS!!!! (osease: SORPRESAAAAAAAAA!!!)

hi havia tothooooooooom!!!!!! bueno no, faltava gent, però n'hi havia moltaaaa!!! al principi només havia vist a l'Artur en una taula, i dic "goita!! quina casualitat!!" i m'he animat de cop, i veig que a la taula hi havia també l'Elena, la Carme, el Jordi i el Roger. i QUINA es la meva sorpresa quan a la taula del darrere també hi veig gent coneguda, i a l'altre taula, i a la del costat!!!!!!!!!!! i llavors hi he caigut JAJAJAJAJJA SOC SUPERLERDA u seee ajajja ke felis soc! i havia a mes el Manu, la Isa, el Jordi, el Joan, la Berta, el Salva, la Pam... que grans xD

total que m'heu fet la sorpresa de la meva vida, perquè si algo no m'esperava era això. No sé com dir-ho, no és que cregui que no m'aprecieu ni res, però vull dir que muntar això...aix no se m'ha fet una il·lusió tremendíssima, i m'he quedat superxocada. Crec que ara ho estic demostrant més que no pas aquest migdia, que m'he quedat mig tonta jojojojo bueno familiaaaa que sou la canya vale ia paro total que a més de tot això m'han regalat una supercartulina (de quin color?? endevina endevinallaaa!) plena de fotos per davant, d'ells (la Tuki en bikini, la Maria posando, la Isa amb el look moderno, el Salva i l'Albert penjats d'una barra com a micos, la Sílvia al cotxe, la Carme fent el gran signe de la mariaaa xD i tot aixo de memoria eh que la cartulina esta al quimic ara) i a dins una mena de bosseta amb fitxes de puzzle!!!!!! i hem fet el puzzle abans de dinar, i a que no sabeu de què era el puzzle??? SIIIIIIII de Harry Potter i MEU!!! jo també surto al puzzle!! genialissim!!

llavors hem dinat bocates i tal (menys la Berta i el Salva, com sempre dels seus tàpers xD) iiii quan hem acabaaaaaaat han apagat els llums i m'han portat UN PASTIS DE XOCOLATAAAAA amb una espelmeta per BUFAAAARRR ajajajjajajajajajaja de color taronja HIPERfosforitooo (obra de la Berta i la Maria: ES L'ESPELMA MÉS MACA DEL MÓN!!!) i he demanat un desiiiiig i tot mol waaaaai :D :D :D

total, que m'han regalat un moment tan i tan feliç...que mai no podré agrair del tot. En serio, mil gràcies, a tots. Sou la canya. És molt bonic saber que m'estimeu tan!!

LaLaLa ja paro ja de dir sempre el mateixxxxx enga us regalo un acudit per agrair-vos-ho!!

"A usted le gusta la pintura?"
"uy, más de un bote me empalaga"

XDDDDDDDD bonissiM!!!!!

ens veiem demà ;)

5 comentaris:

Tuki ha dit...

Hola macaaaa!!!
M'alegro que t'hagi agradat! D'això es tractava! Si es que aquestes coses ja fan il·lusió de por sí, si ademés són sorpresa no te digo!
Me sap greu no haver estat avui :( però tenint l'examen divendres no me la podia jugar, però bueno el que conta és que a les 14'30 estava pensant que en aquell moment estaries entrant pel Pans i estaries posant una cara de felicitat extrema! I dic pos la nem a trucar, i la noia superemocionada amb veu d'haver vist el Harry o algo!
Res maca, que quan sigui el teu cumple oficial el celebrem i t'ho compenso a part del Kit Kat d'avui XD
Per l'oueta més maca que conec (te sona? Així t'enrecordaràs a cada laboratori, jeje, clar que si ara no està el Xavi no te gràcia anar al lab oi?;) ).
Doncs maca vaig a seguir amb Química! Ara me matareu, però si faig industrials per què me fan estudiar química homeee, jajaja.
Un petonet molt gran Eva! I felicitats superavançades!
Nanit!(S) Muak
Tuki - Marta

Anònim ha dit...

uee!!que mona!!magrada molt que t'hagi agradat la veritat es que vam pasar una molt bona estona tots!!vinga segueix aixi de genial perque ets molt guayyy que hu sapigues!! jajaja

un petonas wapa!
BERTA

Anònim ha dit...

Eiii evaaa me alegroo que te haya gustado la sorpresita!! Nos lo hemos pasado todos genial...el puzzle fue todo un reto, eh! (vaya con las piezas negras...)
Eres una chica de puta madre y espero poder seguir compartiendo grandes momentos!
Muchos besitos superguay número 1

Pam

Anònim ha dit...

Moskaaaaa!!

Woooo k al final e llegit el teu post!! K me superat xD!! Xo realment havies d'acabarlo am aket xiste taaan dolent?? - Fotet xD -

Pos k wai k et fes tanta ilusiooo!! El k sa d fer per la pardilla mes riallera del kimik... aixx xD!! El k m'estranya esk no t'enteresis d re xq am ls secretets k corrien i la cagada d langels xDxD - kin mal moment vai pasar -...

Un petonas superfort!!

Sílvia/

Anònim ha dit...

-Salva- dice:
ostres això es una merda...
-Salva1- dice:
va calla imbècil i posa algo LERDO
-Salva- dice:
escolta tu sense faltar ee posu algo si jo vull
-Salva1- dice:
menys voler i més posa capullu
-Salva- dice:
vale vale tranki
...
bueno després d'aquesta conversació entre jo i jo i... jo (es que tink multipersonalitat) que podria dir ke fos així... diferent pos res ke a mi em fa el doble d'il•lusió que t'agrades la petita sorpresa preparada i que res, ke no cal dir-te que ets fantastica, cada putu dia pel matí amb el putu somriure a la cara, i sino tel intentu treure jo, que vulguis que no això s'agraeix pq sino estar allà a les 8 del matí amb cares llargues no mola (després daixò si tornes a mirar una mika amunt e posat: "no cal dir-te" bueno pos ja as vist ke tu e dit, que diràs inútil! doncs si ee pro amb trankilitat sas!).
pos re ja e fet un petit escrit i/o una petita reflexió.
doncs aleee un petò molt fort des de Mataró!