dimecres, de febrer 28, 2007

Punky


com es pot ser tan mona i tan graciosa?

una setmana sense ella, i no me'n faig a la idea.

al laboratori, quan acabavem sempre pensava "va, neteja rapid, que a casa estan la piper i la punky..." i avui encara ho pensava, pero dos segons després, com una punyalada, he tornat a la realitat sense la punky.

I ara,

qui bordarà quan s'hagi quedat tancada?

qui plorarà en veure un gat al carrer fins al punt de morirme de vergonya i reventarme a riure?

qui tindra aquells atacs de rabia contra el gossos de peluix quan es posa nerviosa?

qui m'esperarà repicant les potetes i bordant mentre puja l'ascensor?

qui pujarà m'esperarà amb ànsia al mig de les escales amb el cap entre els barrots a que passi i li digui algo? (repicant potetes, tambe)

qui m'agafarà les sabatilles i les de ma mare quan es posi contenta i les portarà cap a la terrassa, a bordar als gats?

qui respondrà als xiuxiuejos del xavi i li saltarà a la falda i li mossegarà el peluix?

qui se la fotrà contra la porta del passadís, en una esbranzida en plena eufòria?

qui es posarà entre ma mare i jo mentre veiem House o CSI?

qui em donarà patades perquè segueixi rascant-li la panxa?

qui posarà el cap sobre la falda a l'hora de sopar perquè la pugi a la falda?

qui es refregarà contra la paret del passadís deixant al cap del temps una enorme franja negra que vam tardar gairebé un any a saber d'on sortia?

qui pujuarà al llit i saltarà sense frenar per correr a un altre lloc quan arribem tots a casa i no sap a qui saludar primer?

qui em podrà fer riure tan?

en fi...ara, a plorar i recordar...

et trobo a faltar, punkita...

i per sort la Piper es un sol...que l'agobiem a mimos ara xD pobreta

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Pues sí Eva, realmente es una pena, pero son cosas que pasan y no puedes hacer nada por evitarlo. Ahora lo que debes hacer es pensar en todos los buenos momentos que habéis pasado con ella, y lo bien que ha vivido, tan querida por todos, porque realmente esa perrita era un solete...Yo también la echaré de menos. Bueno, tranquila que con el tiempo esto se supera (te lo digo yo...hace un año que murió Lucky, y sigo viva!). Cuesta hacerse a la idea, pero hay que ser fuerte y mirar para delante. Y eso...a seguir achuchando a Piper que...no se quejará la tiaaa eh !!

Mls B7sssss primaaaa!!

PD: si quieres...yo te puedo dar patadas mietras me rascas la tripa...xD

iron-fix ha dit...

ai pubreta...ara està al cel dels gossos pensa això :P a mi tmb s'em va morir la miruki ara farà 1 any però no es morta perquè encara m'enrecordo d'ella, segueix viva a la meva ment :D ja veuràs com amb el temps et pasarà això

Anònim ha dit...

pobreta, es una pena, los perros deberian vivir 80 años por lo menos, es una lastima...

eva potter ha dit...

jajajajaj acias primita, mejor te doy yo patadas mientras tu me rascas la tripita xDDDDDDDDDD

y si, los perros deberian vivir 100 años!