divendres, de desembre 22, 2006

Regal de Nadal

bueno bueno buenooooo!!

Després d'un sopar de classe estupendo, tot s'ha de dir que m'ho he passat bé i hem rigut força (eh Silvia xD) i hem fet moltes fotos (altre cop, Silvia jajaj) i tot i que ha durat poc ha valgut la pena. Ara tots estan de botellon i etc pero a mi m'ha cridat més el meu ordinador...i ara us diré pk... ei! k si k m'hagues encantar anar de festa amb vosaltres eh?? tot i només tenir una mà viva! (l'altre està vermella..en carn viva casi)

doncs pk he rebut EL regal de NadaaaaaaL!!!

(i no, Patty, no és la taula periòdica que ens ha regalat el Sr Paco del Magatzem -a qui des d'aqui li dono les gràcies, torno a tenir taula periòdica, que sembla com les pinces de fusta, algú se les menja-)

és...

EL TITOL DEL NOU LLIBRE DE HARRY POTTER!!!!!!!!!!!!!!!!

si senyors i senyores

durant el sopar he rebut un missatge que deia Eva por favor conectate que no consigo resolver como abrir el regalito de Rowling... i io eing? k regalito? "no se sabe...xo parece que sera el titulo, tu q crees?" OSTIAS! pos no res, com a minim ja que no surtu de festa tinc una altra manera de passar-m'ho bé xD

He arribat, després de perdre'ns per barcelona amb la Miriam i la Marina, i perdre'ns per Mirasol amb la Miriam...hem aconseguit arribar a Sabadell ;) he arribat a casa i pam! ordinador ja engegat, com si m'esperés...

  1. JKR's Site
  2. picar a la goma (d'esborrar)
  3. picar al pom de la porta mig oberta del mirall fins veure l'arbre de Nadal
  4. picar a la porta principal, al mig una mica mes amunt, pk surti una corona
  5. llavors torna al mirall i pica al sostre pk surtin les garlanes
  6. pica a la teranyina del cantó de la porta
  7. i pica al 4t tubitu d'allo que penja a la finestra, on trobaràs la CLAU
  8. fikes la clau a la porta i entres
  9. I JA POTS JUGAR AL PENJAT QUE ET CONDUIRÀ AL TITOL DEL 7e LLIBRE DE HARRY POTTER!!!!!!!!!!

eh! hipercontenta estic! a mes ho feia tot com si ja ho hagues fet altres vegades...nose, com si ho hagues fet jo mateixa xD increible jajajaj només he dubtat d'on cony picar quan lo de les garlanes jjajaja waaaaaaaa! ja discutirem el titol!


pd. (si u llegiu k no crec) xD kimiks de festa, passeuvos-ho be!
pd1: (si et passes...) Silvia passatu beeeee!!dema t trucu
pd2: (encara k no passis...) Berta fes fotos!!(i no en borris xDDDDD)
pd3: (tot i k no sapigues ni llegir...jojojo) Salva: more't!! (només duran el nadal e no cal x sempre)




LaLaLa Bon NaDaL PeR ToTs/eS!!!!

I LO MES IMPORTANT PEL FINAL...JO, THANKS, THIS IS THE BEST CHRISTMAS PRESENT I (IN FACT, WE) EVER HAD, LOTS OF THANKS!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Pero q titulo es?!!! XD...bueno, ya nos lo comunicaras XD seguro XD

eva potter ha dit...

evidentemente xD

ademas pongo los pasos xa ver si alguien se anima a descubrirlo...!!

vengaaa kien lo sepa, piruleta grande! xD

BeaKManiak ha dit...

Ja podries haver posat el títol xD

iron-fix ha dit...

cony però...................si no va la caca aquesta que ho estic fent i després d'apretar la goma d'esborrar ja no se on s'ha d'apretar només em deixa tirar gotes amb els pots vermell i verd aquests raros

iron-fix ha dit...

ya se com es diuuuuuuuuu harry potter y el principe mestizo!

Anònim ha dit...

bieeeeeen!!! XDD

eva potter ha dit...

LERDOS!!!!!!XDDDDD

i boix, memociona saber k has entrat a la pagina de la rowling ^^