dimecres, de juny 21, 2006

Benvinguts!

Bon dia familiaaa!!

benvingut siguis!

aquesta és la primera entrada que faig en el meu primer blog...! mentida no és el primer però quedava així bé! Oixx tot ve, com sempre, pk el Sitges n'ha fet un i com que últimament el Jaime i jo fem tot el que fa el Sitges, i ell ja se m'ha avançat m'he dit no senyor! d'aquí no em moc fins que no en faci un!

va que em fa il.lusió i tot! jeje!! Així invertiré el meu temps en algo realment útil que és...fer teories sobre Harry Potter!!! jajajaj i alguna cosa més es clar que sí que posaré!!

Bé per ara m'envaig, prometo mantenir el Blog! Un petó a tothom

muaaaaaaaak!!

I qui passi, que firmi, no fotem ! xD

moltes gràcies als primers en passar-hi: Tuki, Beak i Llopis


i admireu la gran compra d'avui: (nomes ensenyo el k menys agrada, k es precisament el mes maku!!)
I això és per celebrar que avui HE ACABAT EXAMENS I SÓC VACACIONAL...! ueeeeee!!!

També m'he comprat el bikini i el bolso a conjunt. En realitat només anava a pel bikini, però ja se sap.
xDDDDD

PeTuNAsSuSSSS!! a tutto!! enoooooormes!! i cn fantaaaaaastico profumoooo!! (primi a ver si ves esto xD)


8 comentaris:

Nylonathathep ha dit...

Whaaat? Whaaat?! I don't understand you! Speak english!
Haha weno am kesta xorrada innauguro els posts xD

Nylonathathep ha dit...

Whaaat? I can't understand you! Speak english!

BeaKManiak ha dit...

Ooooh... la competencia! M'hauré de currar més les notícies a partir d'ara xD

Si necessites un cop de mà amb tot això ja m'ho faràs saber! ;)

Anònim ha dit...

jaja sto es una competencia leal o desleal ! por que sino tendre que registrar las marcas comerciales !

O___o ¿Que marcas comerciales?
Nolose, quizas....

...ya vuelvo a hablar solo! XP

Anònim ha dit...

Vaya modelito mas estupendo para la playa !! xDDDDD Solo q espero q t lo pongas cuando no este yo cerca...jujuju. Q va! es broma, q es tu estilo y mola !!

Asi q enorme no ?? jajaja claro q lo he visto !! trankila, q yo llevare a la playa mi fantastico profumo...jajajaja. Bueno, mejor no lo llevo...sino las consecuencias seran terribles ... uuuuuuu q miedooooo !!

Un BesaZoOoO !!!

____AmAn!dA____

Anònim ha dit...

eva aquest vestit és...és...és...diferent diguem :P (ja saps que no m'agrada XD) però el dia que el portis avisa'm que porto la camara de fotos!
Mark

Anònim ha dit...

Primer de tot dirli a la tuki k NO es necesari crearse un blog per deixar comentaris, pero weno, ja k el tens podries aprofitar i penjari coses, no? xD
I segon (pero no menys importnat) dir k el vestit mencantaa, és EsTuPeNdU!! avera si kuan kedem el portes posat, jeje.
I si, avera si parles de HP (més igual si ho fas en català, castellà o anglès) k tu ets la k mes en sap i a mi mencantaaaa!:P
Apa, mooolts petonets!
Muaa!

eva potter ha dit...

ole ole laura k as scrit 2 cops ueeee portes el record em sembla xD wno resulta k vink a defensa la tuki, sk abans tenia aixo restringit i nomes podien escriure els k tinguessin un blog! xo ara ja no cal, pk es obvi k ningu sen fara un nomes x scriure xD

i si, el vestit es fantastic!! i mersi x demanarme HP!!!! ueeeeee!! ajjaja
muakkks